Founded on February 5, 1989, this news channel is owned by British Sky Broadcasting as well as by Rupert Murdoch’s News Corporation, with a minority of stake. Comprising a sophisticated crew of over 50 on-screen staff and approximately 600 behind-the-scenes staff, this news channel has been widely appreciated for its sensational coverages of 9/11 attacks, 2005 London Bombings and Soham Murders of 2003.

Nombre de vue 26 total views, Visiteurs aujourd'hui 6 views today

LAISSER UN COMMENTAIRE

S'il vous plaît entrez votre commentaire!
S'il vous plaît entrez votre nom ici